4 Ocak 2018 Perşembe

Slow Şarkılar 2018 Listesi

Slow Şarkılar 2018 Listesi
slow şarkılar 2018 , slow müzik listesi, türkçe slow şarkılar listesi, slow türk şarkı listesi, slow müzikler listesi, en yeni slow şarkılar listesi, 2018 türkçe slow şarkılar , türkçe slow şarkılar listesi, slow türk şarkı listesi, slow müzikler listesi, en yeni slow şarkılar listesi, 2018 slow şarkılar listesi türkçe, yeni slow şarkılar listesi, slow parça listesi, duygusal müzikler listesi , aşk şarkıları , slow şarkılar 2018 , Türkçe Duygusal Şarkılar (2018 Slow)
2018 Slow Şarkılar Listesi:
♥ 2018 Türk Pop Slow Listesi ♥
Adem Gümüşkaya - Talih
Altay - Kalp Gözüm
Aydilge - Gece Uyku Tutmazsa
Ayçin Asan – Beni Affet
Barbaros - İki Elim Kanda Olsa
Burcu Güneş - Deniz Üstünde Fener
Burcu Güneş - Yoh Yoh
Burcu Güven - Her Şey Senle
Burcu Tatlıses - Geyikli Masallar
Ceyl'an Ertem - Kovdum
Ceylan Koynat - Aşk Yasak
Ece Mumay - Bir Vedayla Bir Ömür
Edis - An
Elif Buse Doğan - Ağlarım
Emre Yücelen - Sahte
Enbe Orkestrası ve Özge Doğru - Bizi Unutmam
Ezginin Günlüğü - Aşk Zamanı
Fatih Erkoç - 5. Boyut
Feride Hilal Akın & Hakan Tunçbilek - Gizli Aşk
Fettah Can - Kalakaldın mı?
Gökçe Türk - Beyefendi
Gökhan Türkmen - Lafügüzaf
Gülden Mutlu - Ben Seni Böyle mi Sevdim
Günce Koral - Ayrılıklar Da Dahilmiş Aşka
Güven Yüreyi - Başka Biri
İrem Derici - Hadi Gel
Koray Avcı - Senin İçin Değer
Koray Avcı - Yine Aylardan Kasım
Linet - Kandıra Kandıra
Mabel Matiz - Öyle Kolaysa
Mehmet Erdem ve Rubato - Böyle Ayrılık Olmaz
Mehmet Erdem - Affetmedim Kendimi
Mehmet Erdem - Sensiz Ben Olamam
Merve Kazanç - Yağmur Olsam
Murat Güneş ve Yonca Lodi - Beşinci Mevsim
Mustafa İpekçioğlu - Hayrola
Naz Ölçal - Bir Emir
Neslihan - Sen Ben
Oğuzhan Koç - Beni İyi Sanıyorlar
Orhan Ölmez ve Derya Derin - Doya Doya
Öykü Gürman - Kül Oldum
Pınar Çubukçu - Kağıt Kesiği
Rafet El Roman - Özledim
Ravi İncigöz - İki Kalp
Seksendört - Kendimi Kandıramam
Tan Taşçı - Bi' Başka Ayrıldık
Tuna Kiremitçi - İstanbul Köleleri
Ufuk Beydemir - Ay Tenli Kadın
Vera - Kahve Nevresimler
Vera - Saklanır Nisan
Yalın - Hele Bi Başla
Yeşim Vatan - Hepsi Hikaye
Yıldız Tilbe - Dağıldım Biraz
Yıldız Tilbe - Kış Gülleri
Zakkum - Hatıran Yeter
Listeyi Hazırlayan: Müzikliste Yunus / Güncelleme: 31.03.2018
2018 yılında çıkan şarkılar yer almaktadır! Belirli Aralıkla Güncellenmektedir.
Not: Bu liste bilgi edinme amaçlıdır, sitemizde müzik dinleme ve indirme hizmeti yoktur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder